obirannea Mizmizdi Ateşten bebeğe bir şey olacağını sanmıyorum inşallah olmaz hemen doktora gidin önleminizi alın
Lavinya1014 Maalesef yüksek ateş bebek için zaraelı olabiliyo tekrar acile gidin soğuk kompres yapsınlar düşürmek için gecmiş olsn