Tugba33 canım ben spinal anestezi ile sezeryan oldum hiç birşey hissetmiyorsun 5 dk içinde bebeğini çıkarıyolar zaten daha sonra dikimle uğraşıyolar 20 dk da öyle sürdü ve toplamda odama 30 dk da geldim çok rahattı ameliyatım ilkaki dikiş ağrın oluyo sonuçta yara yani sonrasında yürüme falan gaz çıkarma olayı var ben gaz çıkarmada sorun yaşadım sadece o da bünye meselesi bide ben az yürüdüm sen elinden geldiğince yürü hastaneden çıktıktan 2 3 güne kendimi baya toparlamıştım hiç canını sıkma korkma gayet iyi geçer rabbime dua et herşey çok kolay geçer inşallah benimde 2. doğum 5 aralık hayırlısıyla 🤗 hayırlı doğumlar