Kumsala 6 hafta 0 günlük gebelikte kalp atışı duyulurmu 10 gün önce doktora gittim detaylı ultrasyonda kese göründü o zaman 4 hafta 4 günlük hamileydim geç döllenmeden dolayı doktor 10 gün sonra gel kalp atışını dinleyelim dedi 6 hafta 0 günlük duyulur mu
Esma60 Kumsala canım suan tam 6+0 dayız bugun komtrole gıttım yolk sac gordum ama uc gun sonra gel kalp atısına oyke bakalım dedı bende carsamba gıdecegım tejrar ama pötesıde gelsen gorumur dedı
Pnr_KMRC1 Kumsala 6 haftalıkken gittim çok az duyuldu haftaya gel dedi doktor şuan 7+0 haftalık Perşembe günü gidicem daha net duyarız demisti
Sinem0135 Kumsala kuzum seninle aynı hafta da keseyi gördüm . Tam 6 da kalp atışını da duydu doktorum . Sende inşallah duyarsın
EsraDabakzkal Ben de 6 haftalığım dün gittim sadece kese net bi şekilde göründü. 2 hafta sonra kalp atışına çağırdı Dr . İçimizi ferah tutalım görürüz dıyarız inşallah bebişlerimizi.
Sinem0135 Pnr_KMRC1 bana da doktor öyle dedı çok dinletmiyorlar haftası küçük diye. İnşallah tekrar nasip olur duymak 🤲🏻❤️
Pnr_KMRC1 Sinem0135 inş cnm💐🧿 zaten ben kalp atışı gibi degilde su sesi uğultu gibi birşey duydum duydugumuda anlamadım🙈 heyecanla Perşembe gününü bekliyorum bakalım💐🥰
OnurBurcu93 Kumsala 7.hafta ortasında duymuştuk vajinal muayene ile kontrol edilmişti yurt dışındaydım
z2944 Kumsala 6+2 de gitmiştim kese görünmüştü. 6+6 da kalp duydum endişe etmeyin 🌸 duyarsınız sizde inşallah
Greenmomy 6+0 da keseyi de bebeği de kalp atışını da gördük ama dinlemedik. 10 gün sonra gel öyle dinleyelim dedi doktorumuz
Esoo0698 Kumsala Ben adet tarihime göre 7 haftalık ama ultrasonda baktı doktor 6 haftayla uyumlu dedi kalp atışınıda dinletti
tgcearici Geçen hafta gittim 3 hafta sonra kalp atışı için gel dedi daha net duymak için sanırım şu an 6daym 8de gidecem insaallah çok heyecanlıyım
Sen5155 Kumsala ben 6+1 de duydum karnımdan. Ama herkesin farklı olabiliyor. Kilo da etkiliyormuş duyulmasını.
Sen5155 busratekcn kilom normaldi göbeğim yoktu öyle zapzayıf değildim yani. Ben kilonun etkilediğini burda öğrendim doğru mu yanlış mı bilmiyorum