Merhaba kızlar. Genetik test sonucuma göre doktor günde iki tane folik asit kullanmamı söyledi. Genelde günde bir kullanıyormuş ve fazlası bebekte otizme sebep oluyormuş. İnanın çok tedirginim. Doktoruma güveniyorum ama bir yanım da çok korkuyor. Salı günü başka bir doktora daha gidicem ona da sorucam. Ama sizden iki tane kullanan var mı? Yada kullanıp sağlıkla doğum yapan ?