Evettt canım kızlar sonunda bende bu yolculuğun sonuna geldim bebeğim de gelişim geriliği olduğu için doktorum 37 de alırız demişti zaten dün tekrar yatışım yapıldı ve pazartesi sabah doğum dendi. Hepinizin dualarına talibim kulun kula duası kabul olurmuş. Sizlerde her yasin okumamda benim dualarımdasınız görenden tek ricam oğlumu sağlıkla kucağıma alayım, güzel Bi doğum geçireyim inşallah şimdiden Allah razı olsun doğum hikayemle gelmek umuduyla Allaha emanetsiniz 🌼🙏