Esranurtslk Kızlar sabah 6da nişanım geldi ama ne ağrı ne sancı hiçbirşey yok yarın doktora gidicem. Dün dr kontrol etti ne aciklik ne sancı hiçbirşey yokmuş. Sancı ya da su gelirse gel dedi bekliyorum evde dua edin sanci ya da su gelsin inşallah