aogoya Ahhh talyanın anlamı çok güzel 🥰🥰🥰 Arapçada kuran okuyan kız demek çok naif olurlar talyalar bir çok tanıdığım var
Zuzu6901 Serklajligebelik kadın sizden birini işaretlemenizi istemiş, arabik veya değil bu şekilde itham etmeyelim, hepimiz hamileyiz azıcık dikkat edelim güzel annemiz 🤗
[silindi] Serklajligebelik hem isim koymak dinimizde önemi çok büyük hesabı verilecek hemde bizim ailemiz çok geniş torunlar çok fazla bütün isimleri yegenlerime harcadım bunlarda en son begendiklerim 🥰😁
[silindi] Zuzu6901 yani kötu yada anlamsız bı isim koymak istemiyorum ilerki hayatinda sıkıntı çekmesin iki dünyasını da güzelleştirsin adıyla yaşasın bebisler ♥️
aogoya [silindi] ben alışılmadık farklı dilimizde olmayan isimlerden yanayım herzaman 🥰 kesinlikle talya Hatta bende kızım olursa talin koymayı düşünüyordum oda talya ile aynı anlamı taşıyor
Snglhfs [silindi] şöyle syliyim hafsa peygamber efendimizin hanımının ismi ve evlendiğinde değiştirmemiş ismini ama diğer hanımlarının isimlerini değiştirmiş demekki gzel bi isimmiş
Zuzu6901 [silindi] amin canım aminn, çocuklarımızın isim yönünden üzerimizde hakları var. Ahirette sorarlar yani 😂 hepsinin anlamı da güzel ne koyarsanız koyun adıyla yaşasin inşallah 🌸
[silindi] aogoya yok o kadar değil düşünce tabi ama o kadar uzaklara gitmeye gerek yok talinde güzel isim