ardaada Herkese merhaba, Bugün 23 üne sezeryan randevsu aldım. 21 nde gelip anestesi öncesi testleri yaptırmamı, anestesi ile görüşmemi söylediler. Ancak aç mı tok mu geleyim sormayı unuttum. Testler aç karna mı oluyor bilgisi olan var mı?
Eliztosunannesi_ ardaada baktıkları kanlar bende bulaşıcı risk olan kanlar bir de kansa pıhtılaşma vs vs ben tok karnına verdim onu da sezeryan planlaması yok ama ansızın sezeryan durumu olursa diye hazır olsun istediler . Genelde tok gelmemizi istiyorlar son zamanlarımız olduğu için. Bebek de bizim de aç kalmamız sağlıklı değil çünkü ☺️