femme ozzlemk zararı oldugunu düşünmuyorum ama zaten sık sık olan mıde yanmaları vs acı yemek daha da arttıracak sızı rahatsız edecektır
aogoya ozzlemk bende tüketiyorum tabi sonra bir güzel mide yanmam oluyor bidaha yemicem diyorum yine yiyorum 😂😂
Happycatt Eskiden çok acı yerdim gebe kalmadan önce ama şimdi acayip mide yanması yapıyor o yüzden arada tüketiyorum canım abartmadığın sürece birşey olmaz 🙏☺️
Hallerimvarbenim ozzlemk Gebelikte mide hassas oluyor reflü falan şikayetleri oluyor o yüzden tavsiye etmem canım birde ishal falan olursun onunla uğraşırsın karın ağrısı falan
ExcitedMomm ozzlemk acı tatlı tuzlu hepsini abartarak yiyorum midem çöp kovası oldu gece de mide yanmasından uyuyamıyorum 🤦🏻♀️😂
Mire Ben normalde acıdan nefret ederdim hiç yemezdim ama canım öyle bir acı biber yemek istiyor ki farketmiyor turşusu normali çiğ pişmiş bütün acı şeyleri yiyesim geliyor 😂