Dlk5394 Bugün doktor kontroluna gittim 38+3 İlk çatı muayenesini oldum Hiç korkulcak birşey değil Doktorunuza güvenin Acı sızı hiçbirşey yok
Halimbey Evet kesinlikle ilk gebeligimde korka korka yaptırmistim eşim de yanımdaydı ben kesin çok acıyacak falan demiştim ama saniyelikti