Tuccceee evet 4 aydır kullanıyorum çok şükür bir kere kırmızılık dahi olmadı yenidoğan bebeklerin koltuk altı boynu falan da pişik olur ya kremi sürünce hemen geçiyor ben sadece bebek ürünleri değil kişisel bakım ürünleri deterjan bir sürü ürünlerini kullanıyorum