Merhaba, ben 13 haftalık gebeyim ve ikili tarama testi yapıldı sonuç sınırım biraz üstünde çıkmış denildi ve amniyo sıvısı vermem gerektıgı söylendi ve riskli gebelik bölümündeki doktora yonlendırıldım. O da baktı ve sıvı vermemin iyi olacağını belirtti ama ben vermek istemıyorum bu testin bi garantisi yok ve çevremdeki 5 hamilenin 3 üne aynı şeyi yapmışlardı. Bu tarz bir şey yaşayıp bebeğini sağlıklı bir şekilde kucağına alan annelerin yorumuna ve desteğine ihtiyacım var kafamı taktım bu duruma 😕