Buketterenn Monarosa06 iki kuru kayısıyı geceden yarım bardak suya koyun sabah suyu içip kayısıları yiyin birkaç gün sonra çok rahatlatacaktır sizi
Ozleem_25 Monarosa06 Magnesie diye bi toz var ilaç değil magnezyum hamileliğin ilk 3 ayı hariç kullanabiliyosun ben haftada 1 falan yatmadan onu içiyorum 1 bardak suyla sabaha etki ediyo başka doğal ne denediysem olmadı maalesef
Monarosa06 Bugün biseyler yapmam lazım onu da gece denerim de şuan beni rahatlatacak bişi lazım Buketterenn
Kardelentrkylmz Monarosa06 kan ilacı kullanmıyorum demir ilacı ve vitamin kullanıyorum acaba demir yapıyor olabilirmi?
Monarosa06 Hastasonu olunca soktors soramadım eczaneden doktor bişey demeden vermeyiz dediler ilaç gokturkmom
beyzariibyk Hamurisi ve şekerli şeyler abur cubur bırakıp daha çok yeşillik yerseniz bol su ve düzenli yürüyüş öneririm hala geçmiyorsa bir kadın doğumdan yardım alabilirsiniz ☺
Selinoloji Doğal yöntemleri denedim. Hiçbir işe yaramıyor. Doktorum dupolac şurup verdi anında yarıyor
Susu_09 Monarosa06 kayısıları bir taşım kanat blendirdan geçir püre gibi ılık kaşıkla üzerine sıcak su iç çıkartır insallah
nk718 Bence olmuyorsa bekunis hap alabilirsin gece yatmadan önce biraz da fazla yemek ye olmadı normalinden az yemek yiyince de wcye çıkacak birşey olmuyor orada kabızlık başlıyor siz bilirsiniz tabi de benim düşüncem
Bebek2_ Monarosa06 valla o direk geçmez maalesef çok su ya da ilaç kullanımı olması lazım osmalac diye kabız şurubu ama hamilelikte kullanılır mı bilmiyorum