Merhabalar🌸 Ben hamilelikten bir iki ay önce 61 kiloydum boyum da 173. Hamilelikten önce stresten maalesef 70 oldum. Ve 70 kiloyla hamile kaldım, iştahım da çok çok çok açıktır zaten hamilelikte daha fena iştahım açıldı. Şimdi eminim bir 74 varımdır. Şu an 11+2 günlük hamileyim ve maalesef nefes darlığı yaşıyorum. Hamilelikten 2 ay önce tam kan tahlili, idrar tahlili, ultrason vs tüm sağlık tetkiklerim yapıldı hepsi tertemiz çıktı çok şükür.
Şimdi endişem bu nefes darlığı kilo ve hamilelikten midir yoksa bir hastalığım mı var çok endişeleniyorum. Benim gibi erken haftalarda nefes darlığı yaşayan oldu mu acaba. Aslında abartılacak kadar değil belki de çünkü aklımdan çıkınca sorun yok pek ama nefesimi dinledikçe daha fena daralma hissi oluyor belki de endişeden bilemiyorum. Kandaki oksijenim 99 çıkıyor hep. Nabzım (80-110 arası) ve tansiyonum( 10-6// 11-8 arası) da normal. İki haftadan beri nefesim daralıyor.