esmaa_umitt Merhaba kızlar tayinimiz Kıbrıs’dan Balıkesir-Edremit’e çıktı bana önerebileceğiniz iyi bir doktor ve hastane var mı?
Eylulkelebegi Meryem & İdris Yetimoğlu ikilisini önerebilirim ben Meryem hanıma gidiyorum çok da memnunum. Eşiyle aynı klinikte çalışıyorlar zaten 😌
esmaa_umitt Eylulkelebegi Kendi klinikleri var anladığım kadarıyla hastanede değiller peki klinikte doğum oluyor mu bir de muayene ücretleri nedir orda ben burda en son yılbaşı öncesi 450 veriyordum
Eylulkelebegi esmaa_umitt evet özel klinikleri var ben şu an nakit 500 veriyorum fakat değişir mi değişmez mi bilemeyeceğim. Klinikte doğum olmuyor özel Körfez Hastanesi var burda orayla anlaşmalı çalışıyorlar orada yapılıyor doğum. Özel kliniği olan çoğu doktor orta yaptırıyor zaten bildiğim kadarıyla
Eylulkelebegi esmaa_umitt kliniğe gitmek istemiyorum da dersen yine körfez hastanesinde doktorlar var onlara da bakabilirsin
esmaa_umitt Eylulkelebegi Çok teşekkür ederim peki doğum fiyatlarıyla ilgili bir bilginiz var mı? 😇 Çok soruyorum kusura bakmayın düzen bir anda değişince insan tedirgin oluyor hastane/doktor konusunda
esmaa_umitt Eylulkelebegi İyi bi doktor olsun da canım klinik özel has. devlet has. hiç farketmez önemli olan bebeğim ve benim sağlığım 😇
Eylulkelebegi Yok estağfurullah ne kusuru bildiğim bişey olursa cevaplarım tabiiki. Tam net bir bilgim yok son zamlardan sonra ne oldu ama muhtemelen 15′i ya da belki daha fazlayı bulmuş olabilir onu bı öğrenmek gerekiyor her gün zam geliyor biliyosun 😏
esmaa_umitt Eylulkelebegi anladım haklısın valla canım hayırlısıyla bi gelelim ev bulalım da sonra da öğrenirim artık ücretleri doktor bulduk ya çok şükür 😇 çok teşekkür ederim 🥰