Zehra19_ Kızlar karar veremedik sizce bu isimlerden hangisi daha hoş geliyor 😉 Eymen Görkem Yavuz Çınar Alptuğ Bertuğ Arda
Gulsum85 Eymen . Oğlum olursa Eymen kızım olursa yasemin koymayı düşünüyorum . Daha 19 haftaligiz. Doktor ilk kıza benziyor dedi 15 haftalık iken ama kesin diyemem dedi . Didim’de USG aletleri eski. Ramazandan sonra gitmeyi düşünüyorum tekrar. Bakalım kizmi oglanmi benim bebeğim.. doğumu aydın ADÜ de düşünüyoruz ama hangi doktora gideceğimi bilmiyorum tavsiye edebileceğiniz doktor varmı.