Seneeeemmmmmmmmmm 16 haftanın sonuna yaklaşıyorum hamileligin başından beri mide ağrısı şişkinlik mide gazı problemim bitmedi renni tablet bir işe yaramadı ackende tokken de midem aynı rahatlatmak için ne yapabilirim yaşayan varmı aranızda 😭