alicej61 Merhaba dün kesemizi gördük çok şükür fakat lekelenmelerim devam ediyor prostegan hap verdi her ihtimale karşı, ama ben sürrkli bir korku içindeyim. Böyle olup sağlıklı doğum ile sonuclanan gebelikler var mı?
Sinem0135 alicej61 bınu bende merak ediyorum 6+4 günlük hamileyim . Daha öncede kaybım oldu . 1 hafta aktif kanamam oldu . İlaçlarla kesildi şuan ama ara ara azda olsa lekelenmem oluyor. Rabbim bebeklerimizi sağ salım kucağımıza almayo nasip etsin
Yigitinannesiiii alicej61 ben canım lekenme oldu 1 gün baktım 3 günde geliyor hemen acile gittim düşük tehlikesi var dedi 1 hafta hep yattım ilacımı içtim çok çok şükür şuan 3 aylık yanımda sana tavsiyem ayaklarının altına yastık koyup öyle uzanman
esradgn123 alicej61 Hamileliğimi öğrendiğimde lekelenme akıntı içinde kanama vb başladı Doğuma kadar devam etti O korkuyu çok iyi anlıyorum
Ogretmenanneyim alicej61 ben 12.haftalarda gördüm uzun süre progestan kullandım. Simdi 39.haftaya geldik doğumu bekliyoruz 🥰
alicej61 Yigitinannesiiii inanın bugun bile çalışıyorum dr.a söyledm calısıyorm ama oturarak. Kesin bir risk görse rapor yazardı diye de düşünüyorum ama ara ara da lekeleniyorum
alicej61 esradgn123 her an wcye gidiyorum kırmızıya çevirdi çevirecek diye ama bir yandan da pozitif olmaya calısıyorum. Riskin var demedi birazcık aşağıda oluşmuş kese dedi ve progestan hap verdi. Ama işte insan düşüncelerine çok da hakim olamıyor:(
Sinem0135 alicej61 bende öyleyim kuzum doktor bana düşük riskin. Var dedi perşembe tekrar kontrole gidecem kanama alanıma ve bebeğe bakılacak herşey yolundadır inşallah 🤲🏻❤️
alicej61 Sinem0135 risk var demedi canm bana sadece kese birazcık aşağıda dedi her ihtimale karşı düşük ilacına baslattı ama riskten bahsetmedi lekelenme olur normal dedi ☹️
Semihaoyku Benimde salı günü belli olcak hamilemiyim degilmiyim belli değil 15 gün önce kan verdim negatif çıktı 41 gunluk gecikmem var benmde akıntım oluyo şeffaf yapiskan sümüksü şeklinde arada kasık ve bel ağrım oluyor
Sinem0135 alicej61 inşallah kuzum . Bol dua etmekten başka ne görür elimizden . Rabbim tüm bebekleri korusun . Bizim bebeklerimize de bize bağışlasın 🤲🏻❤️