Gizemaltndg Suyunun fazla olması doğum anında Zorlanacağın anamına gelir başn büyük olması bi sorun değil ama suyun çok olması seni zorlar çünkü bebek doğum kanalına girmekte zorlanır ⚡
Alymus Semilk05 12 haftalarda insülin direncim sınırda diye bastırdığımda yoktu şuan tekrar yaptırıyorum
Gizemaltndg Alymus yok üzülme çünkü her doğum aynı değildir çok fazla sıvı tüketiyorsun yada vücudun çok fazla sıvı üretiyor Allah yardım etsin inşallah umarım zorlanmazsin🙏
Semilk05 Alymus baktırın büyük ihtimalle şeker çünkü benimde şekerde sorun cıktı bebeğim 2 hafta geriye düştü karın çevresi de 1 ay gerilik oldu takip altındayım sürekli diyet listesi ile her gün parmaktan 6 kere ölçüm yapıuprum
Sevl Benimde fazlaydı hatta en üst sınırda 3 hafta sonra normale döndü değişkendir su azaladabilir çoğaladabir
Semilk05 Gamzecim tokluk çok yüksek çıkıyordu 188 olduğu da oluyordu yemekten 2 saat geçtikten sonrw baktığım halde bazen de acayip düşüyordu ellerim titriyordu. 55 lerde oluyordu
Gamzecim Semilk05 Çok üzüldüm insalalh en kısa zamanda duzelirsiniz ve bebeğiniz sağ salim kucaginiza alırsınız
Semilk05 Gamzecim inşallah bakalım son haftalarımızdayız 37 olcaz yarın ne zaman gelecek merak ediyorum