2prensesannesiiii 18-19 haftalarımda net hissetmeye başladım bebişimi fakat göbek deliğimin olduğu yerlerde hissediyordum dünde hiç durmaksızın kasıklarımda aşağıda hissettim normal mi acaba ? Şuan 20+4 haftalığım
Suheda_4406resul 2prensesannesiiii bende öyleyim başta göbek deligimin oralarda hissediyordum şimdi kasiklarimda hatta baya en aşağıda hissediyorum bende 20+4 haftalık hamileyim
Nsdylmz 2prensesannesiiii benim de öyle aşağıda hissetmeye başladım 20+3 bizde bi de bebek hareket ederken ağrı oluyo sizde de oluyo mu
catandgirlmom 2prensesannesiiii ben hiç göbek deliğimde hissetmedim canım.. hep aşağıda hissettim hala da öyle bugün kontrolümüz var 12.30 ta soracağım doktoruma normal mi diye 21 olduk.. bizim minnoşta her zaman dışardan belli olmuyor ben hissettim ama eşim 2-3 defa hissedebildi. İçerde fırıldak 😂🌸
2prensesannesiiii Suheda_4406resul aynıyız evet tuhafıma gitti çok aşağılarda hissetmek bide bıraksam çıkacak gıdıklıyor beni bi sağ bi sol yapıyor tedirgin oldum ama karnımı tutup g.tünü yerim rahat dur dedim kanım kaynadı 🙈😂💓
Suheda_4406resul 2prensesannesiiii 😂😂😂 evet yaa benimde bazen çok kanım kaynıyor birden duygusal bağlayıp ağlıyorum dün diyorumki bana benzeyeceksen tekme at hemen bı tane tekme attı sonra dedimki babana benzeyeceksen tekme at ardından hemen bı tane tekme daha attı 🙈😂 bebeğinizle bu haftalarda konuşun sizi duyuyor diye okudum. Böyle muhabbetlerimiz oluyor bizimde😂🥰
2prensesannesiiii Suheda_4406resul maşallah 🧿🥰🌺ama bizimki elimizi karnıma koyunca duruyor kaçıyor nerde artık bul bulabilirsen babamız ilk defa 2 gün önce hissetti eliyle çok şükür onda da eşimin elini hissettiğim yere kattım sağ tarafa burda dedim bizim bebe eli hissedince sola kaçtı eşimde sanki bu tarafa gitti dedi evet sola kaçtı dedim nazlı bebe bu 🙈🥰 o yüzden hissetmek için uzunca elimi karnıma götürmüyorum duruyor çünkü neden böyle oyun mu oynuyor anlamıyorum 🙈 ama 19 u detaylım var 23 kendi dr kontrolüm var o zaman çok aşağıda hissettiğimi söyleyeceğim 🙏🏻 Bilgi veririm sana da kuzum 🙏🏻
2prensesannesiiii umena kasıklarda mı çok aşağıda kasıklarda hissettim dün çünkü göbek deliğimin oralarda hissederken kasıklarda hissetmek garibime gitti 🙏🏻
Suheda_4406resul 2prensesannesiiii maşallah 😍 henüz benim eşim hiç hissedemedi dediğin gibi sürekli duruyo elimizi koyunca. Ama eşim işteyken bebek çok hareketlendi bı video yakaladım onu izletirim gördü şükür 😅🥰 tamam canım ayrıntılı ultrasona girince fotoğrafı burdan da atarmisin benide etiketle zaten haftamız günümüzde aynı bakayım benimkide okadar olmuştur diye😅 malesef ben randevu bulamadım dolularmis artık bu ayın 25 inde normal randevuma giderim bende
umena 2prensesannesiiii orda da hissediyorum hatta ultrasonla bakarlarken hep o taraflara tutuyor cihazı
2prensesannesiiii Suheda_4406resul yaaa hayırlısı ben de bulamadım şehir hastanesine sabahtan gittim sabah orda fiş veriyorlar sayılı kişilere 19 una gün alabildim şimdi ben şehir hastanesinde 19 u detaylı olacağım orda siyah beyaz bakılıyor ben eşim bebişi ekrandan göremiyoruz eşimide almıyorlar ve saçma sapan ultrason kağıdı veriliyor 23 ü kendi drum renkli bakacak o zaman 22 haftalık oluyorum onu atarım kuzum sana 🥰🙏🏻
2prensesannesiiii catandgirlmom oyy maşallah 🧿 evet içerde fırıldak benim eşim daha 1 defa hissetti evet sor lütfen 🥰🙏🏻 Bizede haber verirmisin kuzum🙏🏻🧿
Cihangirmom catandgirlmom sordun mu canım asagı da hissetmen normal mi bende öyleyim de merak ettim daha doktoruma gitmeme var
Gamzerstoglu 2prensesannesiiii bu yazdığınıza şaşırdım açıkçası benim bebeğin sertliğini hissetmem kasıklarıma doğru oldu ilk ki büyüdükçe aşağısı sertleşir büyüyor bebek büyüdükçe geliştikçe göbeğe doğru hissedilmez mi şaşırdım şu an. Doktor kontrollerinde de bir sorun olmadı hiç.
2prensesannesiiii Gamzerstoglu valla 18 19 da tam göbek deliğimin oralardaydı dünde kasıkların en aşağısında hissedince normal mi bu dedim bende sizin bildiğinizi biliyorum büyüdükçe yukarı çıkar bizim büyüdükçe aşağı iniyor aksi bi durum olmasında nerde olursa olsun🥰🙏🏻
[silindi] 2prensesannesiiii 2q haftalık olduk bende aynı şeyleri hissediyorum bence bebisler dönüp duruyo neresi denk gelirse oraya vuruyorlar 🤭🥰 hep farklı yeerden hissediliyo
2prensesannesiiii [silindi] 🙏🏻🙏🏻🙏🏻 Sağlıklıklı olsunlarda bu durum normalse nerde olurlarsa olsunlar garibime gitti sadece bi de yaşayan da var yaşadığımı rahatladım 🥰🙏🏻
2prensesannesiiii yagizegemom hahahaha vaktinde gelsinler aman aynen bende bıraksam çıkacak gibi çılgın kız 👧 😂🙈🥰
Mommy61 Ben de aşağıda hissediyorum 28. Haftadayım, sanki orada toplanıp kalıyor, ama bu otururken ya da yürürken. Yatarken yukarıda oynuyor.
catandgirlmom Cihangirmom sordum bebeğin yeri gayet iyi dedi kanama, karında kasılma, su gelmesi olmadığı sürece korkma dedi