busramom0010 Hamile olduğunuzu çalıştığınız kurumla ne zaman paylaştınız.Sizce en doğru söyleme zamanı ne zaman bu konuda fikirlerinizi alabilir miyim
SerpilDemir Merhaba , 11 haftalık hamileyim 7. Haftamda mecburi öğrendiler. Aşırı mide bulantı ve kusmalarımdan dolayı🥲
Nedime54 4+2 de öğrendim hcg artışım olduğunda 4+4 söyledim yoğun bakım hemşiresiyim ağır kaldırmamam gerektiği için
busramom0010 Bende 11+5teyim aslında erken diye düşünüyordum fakat haklısınız en azından ona göre bir beklenti olur. Teşekkür ediyorum annelerim