Herkese merhaba kızlar çok şükür 39+3de doğurdum usttede bilelirttim gibi normal başlayıp olmayınca sezeryane dönen bir doğum oldu benim için burada o kadar çok doğum hikayesi okudum ki kendimi kini kafada sürekli planladim ama anladimki gerçekten öyle olmuyormuş,şimdi buraya uzun uzun şöyle oldu böyle oldu bu yüzden bu oldu diye yazmak istemiyorum açıkçası,biliyorum bir sürü gün sayan annemiz bunu okuyacak etkilenicek o yüzden canım anne adayları size naçizane tek tavsiyem planlama yapmadan olayin akışına bırakmanız kendinizi süreç ağrılı sancılı çok zor açıkçası ,ama siz sadece sonuca fokuslanin şimdi kızım çok şükür yanımda sağlıklı emzirdim uykuya geçti tabiri yerindeyse gotumun üstüne oturamiyorum ama değer mi sonuna kadar belki yaşanılan acının tarifi yok size şuna benziyo diyemem ama bu mutluluğu da yok 28yasindayim daha önce hiç mutlu olmamışim hiç gulmemisim gibi hissettiriyo kızıma bakmak öyle muazzam öyle mucize bir duygu rabbim bütün doğuracak doğuran annelerimizin yardımcısı olsun rabbim bir nefeste kurtarsın insalhh 🤗