Svgi94 aynı durumu yaşayanlardanım bende bebeğim hep 2 hafta önden gitti. 2 gün önce 37+3 de kontrolüm için gittiğimde tansiyonum çok yüksekti biraz gözlem altında tuttu doktor hala düzelmeyince tansiyon hastane yatışım yapıldı sürekli nst tansiyon takibi oldum. Ertesi sabahta tekrar 17i görünce tansiyon acil sezeryana alındım bebeğe risk oluyordu. 37+4 de doğuma alınırken doktor 3750 demişti kilosuna lakin 4250doğdu baş çevresi de genişti normal doğum olma şansım yokmuş maalesef. Bende sizin gibi normal doğum istiyordum ama nasip sezeryan oldu. Daha yeniyim 3.günüm şuan evdeyim kendimi toplamaya çalışıyorum. Bu sürecin en mutsuz tarafı bebeğimi henüz kucağıma alamadım solunum sıkıntısı olduğu için küveze aldılar yoğun bakımda. Dualarınıza talibim. Sizde hiç korkmayın bebeğiniz normal doğum ya da sezeryan hiç fark etmez sağlıkla kucağınıza gelsin inşallah. Benim tansiyon sıkıntısı olmasa da doktorum iri bebek olduğu için sezeryan ihtimalin olabilir diyordu,