Merhaba kızlar 11+2 hamile kaldığım günden beri asla uyuyamıyorum. Çok bitkin ve yorgunum deli gibi uykum geliyo ama asla uyuyamıyorum bildiğiniz hortlak gibi oldum . Sabah zaten gün doğmadan kalkıyorum 5 te bir kalkıyorum gece 2 3 yatağa giriyorum sağa dön sola dön bir rahatım gelmiyor gözlerimi kapatıyorum dalamıyorum. Hamile kalmadan ne güzel uyurdum şimdi asla uykumu alamıyorum . Böyle olan arkadaşlar var mı ? Neolcak bu durumum 😵💫🥱🥱