Kubukargl tazecikannee Esencan yerine reyap tavsiye ederim imkanın varsa ben reyapta doğum yaptım doktorumdan ve ebelerimden çok memnun kalmıştım
Yeniannis_ tazecikannee 300 dü zamla 435 tl olması can sıkıcı , içerde de 20.30 dk durmuyorsun yani Değermi dersen, sanmıyorum artık
tazecikannee Yeniannis_ gerçekten öyle ama devlette insanı adam yerine koymuyor randevu sıkıntısı var 1 aydır alamıyorum ama uygun özeller vardır diye düşünüyorum esencan aralarında en pahalısı Avrupa tıp ne kadar merak ediyorum Allah yardımcımız olsun
Aysesen19 tazecikannee etik life tip merkezi 230 muayene ücreti ben memnunum ilk çocuğumun doğumu da orda olmuştu
Yeniannis_ tazecikannee ben devlete gitmek istemiyorum sırf bu ihmalli davranışları yüzünden zaten esencan takipliyimde daha uygun bulcaksam eğer , oraya giderim Gerçekten allah yardımcımız olsun ,her geçen gün daha kötü gidiyor