Ücretsiz uygulamalar da bu kadar reklam görmedim ben sanırım . Işimiz bitti şimdi ekran görüntüsü alıp mail mi atalım habire . Kacinci post bu size anlatılıyor . Bu programın bir yöneticisi filan sahibi yokmu .
Aslında size müşteri kaybı olacak diye uyarılıyor daha bolsun.