Sevde- Kivircikkuala ovülasyonla yapma canım 5 gün var diyorsun git erken gebelik testi al ama beklemen daha doğru olur🙏 En azından adet gününü bekle
17papatya Kivircikkuala ayniyiz benim de adetime 5 gün var ama ilk ilişkinin de 12.günü pazartesi günü test alıp yapicam bakalım
Kivircikkuala Sevde- O kadar zor zamanlardan geçtim ki İnan artık böyle herşey üstüme geliyor bekleyemiyorum mayısa kadar olmazsa haziranda tüp bebeğe gidicez artık
Sevde- Kivircikkuala rabbim inşallah gönlüne göre versin❤️ Herşeyden önemlisi psikoloji kafanı rahat tut🙏 Hiç ummadığın anda bebeğin sana sürpriz yapacak emin ol❤️
Pnr_KMRC1 Kivircikkuala silik cizgi var gibi normal testlerde silik olunca gebelik oluyor bunu bilmiyorumda
Zeynepozcan Kivircikkuala erken gebelik testiyle yap, ben erken gebelikle yaptığımda anında koyu bi şekilde çıktı ama kasette silik çıktı kaset biraz daha geç çıkarıyor
Kivircikkuala Pnr_KMRC1 Zeynepozcan babygirl01 Kızlar gebelik değil Ovulasyon testi bazılarında adete yakın koyu çıkınca gebelik diyorlar ya onun için yaptım silik çıktı zaten gebelik yok