Dilarakilic Kızlar 33. Haftaya giricez. Doktorumuz dün kontrolde bundan sonra haftada bir görüşücez dedi. Ama her hafta nst ve ultrasona girmek bebeğe zarar verir mi? Sizler nasıl yaptınız, yapıyorsunuz?
momyy__ Dilarakilic 2 haftada bir gidiyodum oğlumda hamileyken riskli gebelik olduğu için bir problem yaşamadım oğlum da gayet sağlıklı doğdu
Dilarakilic EmineDefneGokce 28. EmineDefneGokce 28. Haftada ağrım vardı nst bağladı sancı çıkınca tedirgin oldu sanırım ondan. O haftadan beri her gün sancı kesici ve progestan kullanıyorum
aogoya Dilarakilic bir haftada 10 defa ultrasona girdim bunu 10 doktor söyledi bana bir sıkıntı olmadığını eğer çok paran varsa git bebeğini gör her gün diye dalga geçtiler hatta 😂
Dilarakilic mysweetbabyy ben tek bi doktora gidiyorum en başından beri. O yüzden başka doktorların fikirlerini alamadım. Sadece instagramda birkaç tanesine denk geldim çok sık bakılmasına gerek yoktur zararlı olabilir vs vs diyorlardı
Sureyya1 Dilarakilic zarar verse doktorunuz cagirmazdi takip edilmeniz gerekiyor demekki bence aksatmayin
aogoya Dilarakilic 😂 parana yazık bi yerden sonra telefonumda yer kalmadı ultrason videosunu çekmekten 😂😂😂