Ilk gebeligim ve herkeste fatkli belirtiler oldugu icin sizlere de sormak istedim. Bacaklarimda 3 gündür sebepsiz şiddetli agri oluyor. Belim de ince sızı seklinde ağrıyor bazen. Internette bacak agrisi son haftalarda yaklastiginin belirtisi yazıyor. Sizde yasayan var mi?