Beyazeller 17+4 teyiz. Ve sabah namazdan sonra uyumadığım takdirde oluyor bulantı kusma. Gerçi öğleyin de uyansam oluyor bazı günlerde. Yani benim de geçmedi. Kilo da almadım. Prilam da kullanmak istemiyorum fazla. Her ne kadar zararı olmasa da. O da bir ilaç.