leyla_1909 merhaba bende 4aylik evliyim 3.ayimizda hamile kaldım benimde ilk iki ayım düzensizdi sonra yumurtlama günümü takip ettim o hafta içerisinde sıklıkla beraber olduk çok şükür 3 ayda hamile kaldım benim eşimde de erken boşalma oluyor ama size tavsiyem bebek düşünüyorsanız herhangi bi krem kullanmayin yumurtalıklara zarar veriyor öyle duymuştum siz en kısa zamanda randevu alıp bı doktor kontrolünden geçin ama ne olursa olsun stresten uzak durun o bile etkileyebiliyor Rabbim tez zamanda sizede nasip eder ins 🤲