Benim yanma ve kusma birlikte oluyordu bana da hap verdi doktor gece 2 adet yatmadan yarı aç karına alıyorum biraz daha iyiyim ama benimde diz kapaklarımdan altına doğru uyuşma çok oluyor en son ne zaman yemek yedim düzgün hatırlamıyorum kaşarlı tost dısında beni doyuran yani kusmadpım bşkey yok