Pearlyy hiç ağrımıyor denemez tabi ki ağrı oluyor. Üzerine gidip yürüyüşlerini aksatmaman lazım, sana bağlı bi bebiş olduğu için insan kendini unutuyor 3. günün sonunda artık çok daha iyi oluyorsun. Bu durum doktorun cerrahisiyle çooooook ilgili. Asla korkutmak istemem ama Cerrahide kötü bir doktorda arkadaşım 20. gününde hala toparlanamamıştı. Sezaryen yeri iltihap bile kaptı neden olduğunu hala bilmiyor. Benim ilk doğumum sezaryendi, ikinciye hamile kaldığımda şehir değiştirmiştik ve öğrenir öğrenmez cerrahide iyi doktor araştırdım. Bu çok önemli bence 🥰