Kizkiza 3 gün gecikmem vardı adet olmam gereken günde kan vermestim 2.30 çıkmıştı şimdi test buldum deniyim dedim böyle çıktı sizce nedir acaba ya silik bir çizgi var gibi kuruma çizgisi olup olmadigini nereden anlayabilirim https://imgyukle.com/i/JthGGA
poyrazin_annesi28 Kizkiza Üzerine su dök kuruma cizgisiysr gidermiş öyle okumuştum canım. İnşallah hamilesindir bence kuruma çizgisi değil ama pembemsi çünkü
Ozlem12_ Kizkiza benimde böyleydi canım tekrar yaptım çıkmadı sonra bir kaç ay sonra denedim çıktı inş vardır canım bazen yanlış çıkabiliyor testler
poyrazin_annesi28 @Kizkiza Kaybolmadiysa gebelik vardir çünkü kuruma çizgisi olunca gidiyomus o. Peki kaç dk da çıktı
poyrazin_annesi28 Kizkiza Belki geç döllenme vs olmuş olabilir. Ama yine kesin sonuç olarak bidaha kan ver pazartesi
poyrazin_annesi28 Kizkiza Kendim yaşamadım ama geç döllenme olunca böyle şeylerle karşılaşılabiliyor diye biliyorum. Yine kesin sonuç kan tahlili