htcgldn Kizlar 2 günden beri şeffaf beyaz akıntı War neden olabilir. 39 haftanın icerisindeyim ilk gebeligim. Doğum belirtisi olabilir.
Busratek07 htcgldn değil eğer koyu renk olursa nisan oluyormuş o doğum belirtisi bildiğim duyduğum kadarıyla şeffaf olan hepimizde oluyor 🤗
Hifa htcgldn o genellikle oluyor ama bnm şeffaf akıntının içinde çizgi şeklınde kan lekesi gelmişti onun adına da Doğum nişanı diyorlar bnde böle olmuştu ertesi gün Doğuma gittim bakarak ol takip et akıntını
htcgldn sudamlasi benimki 2 günden beri oluyor bir yandan da geceleri sancim çok oluyor uyku nedir bilmiyom
htcgldn Busratek07 bir arkadaşıma da sordum da onunda doğum dan önce ölmüş doğum belirtisi dedi bana da
Busratek07 htcgldn ha bide soyle bisey var nisan kisiden kisiye gore değişiyormuş belki de onun beyaz şeffaftır 😊karışık bu işler ya değişiyor yani
sudamlasi htcgldn vajina kendi kendini temizlediği için beyaz akıntı gelir doğumla bi alakası oldugunu sanmam.Renkli sümüksü akıntı nişan oluyo o gelirse doğum belirtisi.