aogoya beyzzsenturkk ay ben dün komple uyuşmuşum sırt üstü döndüm aniden kalktım kasıklarım ağrıdı yanlış kalktığım için ağladım hatta ebeye yazdım eli fln mı oradaydı acaba onu mu sıkıştırdım diye 😂😂😂 ay çok zor süreçler neyseki az kaldı artık
Lavantakokusu64 aogoya Doğduktan sonra hiç o ağrıları sancıları çekmemişsin gibi oluyorsun☺️ hepsi gelip geçici Aminn🤲🏻 Rabbim tüm anne adaylarımıza evlatlarını sağ salim kucaklarina almayı nasip etsin 🌺
minikmucizemmmmmm elifcicek_07 orası onlara tahsis edilmiş yapacak bir şey yok😃 bana erken daha istediğin tarafa yat diyo kaynanam ama anlatamıyorum 🤦🏼♀️😂
aogoya Yesraan kesinlikle uykusuzluk çok zor Diyorum ben doğduğunda uykusuz kalmaya razıydım ama şimdiden değil 😂
meraklianneadayi23 aogoya Yok hayır uyuşmuyor sadece sabah kalkınca veya gün içinde ödemden ötürü şişebiliyor birde bazen elim kolum boşalıyor elimde birşey varken pat diye düşürebiliyorum.
meraklianneadayi23 Bu arada 34+1 im aynı şeyi bende yaşamaya başladım sağ tarafıma toplanıyor sertlik var oraya yatamıyorum yattığımda acıyor çok sert haraketleri canım yanıyor uyuyamıyorum artık 3-4 saat uykuylayım günlerdir.