2505 Yolun sonuna geldik çok şükür hala inanamasamda pazartesi sezaryen olacağım 😍 Var mı aynı gün bizimle olan ☺️
Hamideersin 2505 sezeryan mi normal mi bilmiyorum ama şuanda sürekli olan sancılarım var oturdum iyice sıklaşmasini bekliyorum doğum değilse boşuna kimseyi ayaklandirmak istemiyorum 38+0ım bana bı akıl verir misiniz sizce gitmeli miyim sabahı beklemeli miyim
meraklianneadayi23 Hamideersin Sancı 5 dakikada bir geldiğinde gitmelisin canım ama çok fazla akıntın ya da suyun gelirse direk gidersin. Sıcak bir duşa gir bir rahatla sancın düzensizse suyun falanda gelmezse sabah gidersin olmadı için rahat etmezse
Hamideersin meraklianneadayi23 sancım düzenli gibi su nişan bişey yok ilk doğumum dada böyle olmuştu ne su ne nişan gelmemişti muayene sırasında suyumu patlatmislardi duş aldım saat 1 buçuk gibi 1 saate yakın yarım yamalak uyumuşum sancıyla uyandım az önce tekrar uyumaya çalıştım ama bebeğim aşırı hareketlendi ve çok kasılıyor kasıklarıma vuruyor sanki
meraklianneadayi23 Hamideersin Hayırlısıyla doğsun inşallah açılmanız ya da sancınız olduysa suyu patlatıp doğuma almışlardır aynı şeyleri hissediyorsanız hemen gidin hizsetmiyorsanız sabah gidin 💕
Hamideersin PrensesAnnesiiiiiiiii sancılarım tamamen geçti kasılma oluyor ara ara bide çok baskı hissediyorum alt tarafimda