FundaMuminCoskun Sancılarım vardı 3 bucuk cm acıklıkla doktor yatış verdi dua edin kızlar tez zamanda dogsun oglum inşallah 😍
Sezen07 FundaMuminCoskun yaaaa ne güzel ❤❤🙏🙏allah bana da nasip etsin inşallah bende bugün gittim gelen giden yok 😊❤🤩
Nisanurr FundaMuminCoskun oyy çok güzel kendi sancinla doğuracaksın Allahım çok şancı çekmeden kokusunu versin burnuna insAllah ❤
Mucizelimm FundaMuminCoskun sağ sağlim kucağına alırsın inşallah canım sancılar nasıl dayanılmayacak gibi mi
FundaMuminCoskun Mucizelimm 3 u 26 gece dogrdumm canım son 2 saatı cok dayanılmazdı oncesı hıc bısı anlamadım
2delibeni7 Günümüz aynıymış bende 12 den sonra 40+1 oldum inş kolay doğumun olur. Darısı başıma artık benim sancılarım gelmedi henüz.
Gamzestetik FundaMuminCoskun canımm inşallah bi avazda dogurursun 🙏🙏 kolayca bi dogumun olurr bizi de bilgilendir 😍