doğuma 10 günümüz kaldı uygulamaya göre fakat ne gelen var ne giden her ne kadar artık akışına bıraksam da bir yandan cok stresliyim beni neyin beklediğini bilemiyorum cunku🙃 1 cm acılmam vardı 37de ilerledi mi hic bi fikrim yok cunku 38de doktor dogum zamanı bakılır dedi tekrar muayane etmedi bebegim de 2 hafta önde gidiyor en son 4 kiloydu doktor doğurursun ama omuz takılması olabilir iri bebeklerde dedi her neyse hepsini geçiyorum aklıma şu takıldı nstde asla sancım cıkmıyor sadece vajinada baskı ve agrı hissediyorum yürürken o kadar göbeğim hala burnumda gram asagı inmedi ama doktorun dedigine göre kanaldaymıs merak ettiğim şu ki bana 40a kadar bekle dedi 40dan sonra ne olacak peki suni sancı verip açıklığın ilerlemesine mi destek olucaklar yoksa direkt sezaryene mi alırlar ya da 42ye kadar bekletirler mi suni sancı konusunda olumlu seyler okumuyorum burda bazı anneler sagolsun gözüm epey korktu devlet hastaneleri de sanırım sezaryen yapmıyormus sizce naparlar kendimi neye hazırlamalıyım cunku bi 10 gün daha doğuramam gibi hissediyorum