1850 hadi ya 25. İnçi haftada mı oldu öyle ya bende de bugün bir damla kahverengi leke oldu ama yuvarlakca bi yerde öyle akıntı gibi değil sonra 3 saat bişey yoktu bende üst tarafta bi kaşıntı başladı ama çok sert kalırım sonra lavoboya gittim açık pembemsi 1 damla yine kan peçeteyle siliniyorum bişey Yok üst tarafa bastırdım peçeteyle sanki sivilcen kanar ya onun gibi bi leke geldi ne yapacağımı şaşırdım ondan sordum sana da