Yagmurcmn Alışverişlerinizi nasıl yaptınız kaçar tane aldınız kaç ay aldınız bilgilendirme yapabilecek varmı tecrübeli
beyzzsenturkk Yagmurcmn ben yenidoğan cok almadım 2 tane zıbın belki iyi ki de almamışım bebegim iri bi bebek cunku cok kullanabileceğimi sanmıyorum ocak bebegi olacagı icin yaza göre aldım kıyafetleri ev icinde giyebilecegi bi kaç parça şey aldım geri kalanı hep 3-6 / 6-9 aylık iyi ki de böyle yapmısım en azından elimde kıyafet kalmayacak hala bişeyler alırken büyük büyük alıyorum biraz bebegin de durumuna baglı kilosu düşük bebekler yenidoğanları daha uzun süre giyebiliyor bebeğinizin gelişimini takip edin derim 🤰🏻❤️
Soruyorumm Yagmurcmn büyük almaktan korkma uzun süre giter o zmaan kolunu kıvırırsın olur biter ama küçüge verilen para ziyan oluyo resmen
meraklianneadayi23 Yagmurcmn Tecrübeli değilim ama ben 10-15 kadar alt üst ve tulum karışık aldım yenidoğanda 5li set vardı atlet onu aldım bide. Evet çok giyemiyor ama kış günü doğucak kussa altına yapsa birşeyler olsa nasıl yıkayıp kurutucam 1 parça şeyi tek başına makinede yıkayamıycağım için ben bu şekilde aldım 0-3 3-6 6-9 hepsinden en az 10 parça eşyası var. Bence en az 4-5 tane olması gerekiyor 1-2 tanesi kirlense ne olucak 2 tane takım alırsanız allah aşkına
KayraVeAnnesi_06 Yagmurcmn 👼🏻 Bebek için ; (Yenidoğan , 0-1 ve 0-3 ay ) 1 adet 10’lu hastane çıkışı 5 adet 5’li ve 3’lü takım 5 adet ayaklı tulum 1 adet çekim için tulum seti 2 adet uyku tulumu 1 adet astronot mont 10 adet zıbın atlet 6 adet ayaklı tek alt 15 adet çorap 20 adet ağız mendili 10 adet salya önlüğü ( 3-6 ay ) 5 adet alt üst takım 5 adet tulum 6 adet zıbın atlet 3 adet ayaklı tek alt — 2 adet penye yelek — 4 adet örgü yelek
Yagmurcmn beyzzsenturkk teşekkür ederim canım şuan karnı 1 hafta önden gidiyor ama bende genelde hep 03 ve 3. 6 aldım biraz daha 6 9 alayım ozaman
Yagmurcmn Soruyorumm herkes okadar bişey söylüyor ki o eksik kalamsın bu olmasın hastaneden kabul etmezler falan diye diye kafamı karıştırdılar 😂
Soruyorumm Yagmurcmn bi tane hastane cıkışı seti al yıka ütüle koy kanul etmeme ihtimalleri yok zaten takma kafana
Sellmaseellma Yagmurcmn sadece 03 06 alma yenidoğanda al 01 aylık en kötü 5 6 takım yap yenidoğan bebeğe ne kadar kilolu olursa olsun o 01 leri illaki giydiriceksin arkadaşım aynı hatayı yaptı 01 ay almadı hiç 03 aylıklarda da bebek kayboldu içinde sonra gidip almak zorunda kaldı 01 03 06 senin ihtiyacın diğerlerini kilosuna göre alırsın zaten
Narinsuu Neden 6-9 ay bebek doğmadan alınsın ki doğduktan sonra bunlar yine alınabilir . Ben 03 ve 3-6 alriim en fazla
Soruyorumm Narinsuu çünkü heves edilip cok kıyafet alınıyor ve 0-3 ay olunca bebek üç kere beş kere giyiyo küçülüyor kalıyor ya az alacan ya da büyük alıcan
Hllykstp 3 takım 0-1 aylık var Bitane 5 li hastne çıkışı 7 tane yenidoğan zıbın 8 tane 1-3 ay tulum 2 tane 1-3 ay takım Bi tane 3-6 ay tulum, takım 7 tane falanda 3 ay zıbın var Çorap şapka vs ıvır zıvır şimdilik yeter diye düşünüyorum
Sulte Yagmurcmn yeni doğan çok alma canım çünkü bir ay bile giymiyor genelde 6 ay 1 yaş al altı aylık ana kadar giyer zaten biraz büyük olsun ki bebek rahat hareket etsin patikli şeyler alma hemen küçülüyor pijamaları altı açık olsun patiksiz yani bolca zibin derim çiş kaka çok sizdigi oluyor sıvı yaptıkları için yelek patik falan bunları büyük alabilirsin seneye de giyer hastane çıkışı iki tane alsan yeter gerisini 6ayliga gire al bence malum hersey çok pahalı her ay her ay sürekli alışveriş yapmak zorunda kalırsın yoksa
Yagmurcmn Sulte ben şuan 2 adet 5 li takım 1 adet 10lu hastane çıkısı 5adet ayaklı tulum 3 6 7 tane ağız mendili 5 adet çorap 3 adet eldiven 3 adet şapka 11 adet zıbın 3 ay ve yenidoğan karışık 5 adet alt ayaksız 3 6 5 adet üst aldım 3 6 Yeterli ozaman şimdilik dolabına boş gözüktüğü için alasım geliyor ama boş masraf yapmak istemiyorum
Sulte Yagmurcmn alacaksan büyük al canım oğlumda kalan 3 aylık yenidogan kıyafetleri duruyor toplasan beş kere giydi giymedi ama bir yaş kıyafetleri baya kullandı bir çoğunu yıprandı diye de attım