Merhaba kızlar aylardır bende bu sayfadayım ben bebeğimi kucağıma aldım 24. Haftamda erken doğum riskimle serklajım atıldı o süreç de hep korku ne oldu ne olacak diye stres içinde geçirdim taaki kızımı kucağıma alana kadar hep korktum . 36+4 de ağrılarım iyice arttığı için doktorum alalım artık korkacak durum kalmadı dedi ve 3250 kilo olan bebeğimi kucağıma aldım bugün beşinci günümüz evimizdeyiz bebeğim küveze de girmedi hep yanımdaydı sütüm biraz geç ve çok ağrım oldu dikişlerim agrısı sızısı beni mahvetti ama değer sağlıkla geldi ben toparlanırım eni sonu üzülmeyin kızlar sadece dua edin kalbinizi ferah tutun Allah’ın dediği olur tüm dualarım sizinle Rabbim yar ve yardımcınız olsun ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️