Benim de ilk böyle olmuştu. Tam regl olacağım gün leke geldi sonra o gün bi daha olmadı. Üç gün böyle olunca test yaptım pozitif ☺️ tüm belirtiler regl olma yönündeydi ama öyle değilmiş ☺️ yerleşme kanaması olabilir dedi doktorum ve progestan hapa başlatmıştı direkt ☺️