Mrtgkce dün sabah 10.30 gibi 2.spinal sezaryenimi oldum devlet hastanesinde.Uyuşmama ,baş ,boyun ağrısı gibi şikayetler yaşamadım çok güzel geçti.Her devlet hastanesi anlatıldığı gibi olumsuz değildir bazı şeylere kulak tıkamak lazım.Ağrı kesicilerin de etkisiyle kısa sürede rahatladım ,toparlandım.Yürüyüşü ihmal etmedim zaten yürüdükçe ilk etapta canım yansa da rahatlıyordum.İnşallah sizin de benden kat ve kat daha güzel bir doğumunuz gerçekleşir