Yeni_anne01 Merhabalar ilk aylarında dusuk yapma riski varmiş ananasın son aylarsa ise rahim agzini aciyormus ayni hurma gibi dogumu kolaylastiriyormus bir bilginiz var mi bu arada adanadan selamlaarr🥰 33+6 yız bu arada
Yeni_anne01 Hamideersin ya ben cogu kisiden duydum ama dogrulugu nedir bilmiyorum merak ettim 😂 normal dogum icin acilma yaparsa guzel bisey bence
Sudedemirer Evet öyle komşumuz bilmeden 36. Haftada 2 tane ananas yemiş herşey güzel giderken gece sancısı artmış ve doguma alındı hastaneye gidene kadar normal sancıdır diye düşünmüş ama 6 cm açılması olmuş evdeyken
Yeni_anne01 Sudedemirer bende sizin gibi duydum dogruluk payi var o zaman ama 36. Haftadan sonra 😂 sag saglim almistir insallah bebişi