Merhaba anneler 2.gebeligim sezeryan olacagım suan 31.haftadayım biraz stres basladı diyebilirim. İlkini spinal anestezi seklinde yaptım ama simdi nasıl oldugunu bildigim icin genel anestezi mi olsam diyorum kararsızım tecrübeli annelerden fikir alırsam sevinirim☺️