Laamiaa Arkadaslar merhaba 22gün önce dogum yaptim dikisleri aldirmaya gidemedim kızim cok huzursuz evde bile zor hareket ediyorum pazartesi gidicem dikis aldirmaya bi sıkıntı olurmu
zepbjk Laamiaa en kısa zamanda git ama evet dikiş aldırma olmuyor artık bazen sağlam tutsun diye bi tel gbi bir şey koyuyorlar tek hamlede çıkıyor hissetmiyoraun bile o olabilir
gizem6 Laamiaa Dikiş varsa eğer yara durumuna göre 10 ve 15 günde almaları gerekiyor çok aksatmadan git hemen
Kismettt Artık yapıştırma yaptıkları söyleniyor ama bilemedim şimdi çağırdılarsa gidin bence geç olmadan