Hasretkurt Kızlar doktorunuz kaçıncı haftada çatı muayenesi Yaptı? Çatı muayenesi gözde büyütülecek kadar zor mu ?🙈
Pnarvrl Hasretkurt 38 de yapti:) ben kendimi cok kastım o catala oturmayi hic sevmiyorum ister istemez kastım ve baya acıdi zaten dogumda da en sevmedigim şey surekli alttan elle muayene benim canimi cok yakmisti ama herkes bir degil tabi kimi cok kolay diyo:)
beyzzsenturkk Hasretkurt ben kendimi kastıgım icin acımıstı doktora söyleyince eldivene jel sürüp bir de öyle baktı öyle hic canım yanmadı ben çatala çıkınca paniklediğim icin bisey diyemiyorum acımayan bişey bile olsa kasılınca insan korkuyo ama sivri sinek ısırıgı gibi basit
Kismettt 36 da yaptı doktorum eldiven takıp baktı saniyelik bir işlem zaten kasmazsanız kendinizi hiç anlamazsınız ben de korkuyordum rahat ve sakin oldum hemen bitti zaten 🤗