glsm1625 Şeyma doğan da doğum yaptım ilk dogumumu ama şuan Lotus plazada muayene açtı şuan yıldırım Doruk da Reşat beye gidiyorum bildiğim gecmisten beri iki doktor kalmış kemal bey ve Reşat bey kemal beye randecu bulmak çok zor bı kere buldum onuda iptal ettiler bende Reşat beye döndüm. Sezeryan olacağım ben ilk dogumum da mecburi sezeryan oldum tabi normal doğumsa bilemicem nasillar diye