Meltems53 Kızlar cildim aşırı kuru bir cilt en ufak kaşımada bile pul pul dökülüyor. Hele ki kışın daha da azıtıyor. Her kış ellerim böyle oluyor yanıyor,acıyor. Daha önce doktora gitmedim sizce bu egzama olabilir mi? Yaşayan var mı? 🙏🏻
1Gunes Meltems53 bence egzama değil elleriniz çok fazla soğuk suya maruz kalmış ve bu hale gelmiş gibi.
Esrauysal Meltems53 aynı benim gibi oluyor ellerin bebeğim deterjan ve sudan oluyor bu deterjanı çok kullandığın zamanlar başlar biraz uzak dur fark edersin krem kullan travazol yatarken bol sür yedir ve yat bayağı ilerlemiş kiz çok acıyor kaşınıyor bu
usenmedimyaptimbirvelet Meltems53 Benimki fotoda çok belli değil fakat aşırı kurudu bence deterjan ve soğuktan kaynaklı olabilir🤷🏻♀️
Egemooms Meltems53 Egzama değil benim egzama var ve bundan kat kat daha beter havalar soğudu soğuktan kurumuş tahriş olmuş gibi duruyor benim kışın parmak boğumlarında oluyor nemlendirince geçiyor devamlı nemli tut
Meltems53 1Gunes yok soğuk suyla yıkamıyorum ellerimi sıcağa yakın ılıkta yıkıyorum. Bulaşıkları da aynı şekilde.
1Gunes Meltems53 ellerinizi düzenli nemlendiriyor musunuz havalar soğuk geçiyor sıcak soğuktan kaynaklı bu hale geliyor eller
Meltems53 1Gunes çok dikkat edemiyorum nemlendirmeye ama hep bir elimde oluyor diğer elimde hiçbir şey yok. Soğuktan yada sudan olsa ikisinde de olmaz mıydı?
Meltems53 Esrauysal ay evet deterjan kullanınca da yanıyor. Hiç dikkat etmiyorum nemlendirmeye de bulaşık eldiveni falan kullanalım o zaman 🥴
Meltems53 usenmedimyaptimbirvelet evet ondan dolayı sanırım, benim her kış böyle oluyor bu sefer biraz fazla olunca egzama falan mı dedim. Diğer elimde hiçbir şey yok.
Esrauysal Meltems53 sen dediğim kremi kullan bende bu devamlı olan bişey kremimi hiç kaybetmiyorum bu yüzden 😂😂iki üç gün sür yatarken hemen geçiyor zaten yazık ya ay insanın başına gelince nasıl bişey olduğunu bildiği için üzülüyor
usenmedimyaptimbirvelet Meltems53 aynen 😅 diğeri yumuşak duruyor öbürü kazıktan hallice bakınca tiksiniyorum hatta🤦🏻♀️
Snmmsrlglu Meltems53 merhaba, yüksek ihtimalle atopik dermatitiniz var. Eğer gebeyseniz madecassol türevi kremleri doktorunuza danışmadan kullanmamalısınız. Onun yerine Uriage xemose iritasyon karşıtı nemlendirici kullanabilirsiniz yüz dahil tüm vücudunuza. Çok soğuk ya da çok sıcak temasınız olmasın ellerinizi ıslak bırakmayın ve her yıkamadan sonra mutlaka nemlendiricinizi kullanın. Geçmiş olsun🌸
1Gunes Snmmsrlglu vallahi ben kullanıyorum madacasol çünkü ellerim diğer türlü asla düzelmiyor klasik kremler bana fayda etmiyor asla